Burgemeester tennist Buurtcamping open

Afbeelding
Foto: WIM VAN URK
actueel

RODEN – Zaterdag 20 juli is de Buurtcamping op het grasveld van activiteitencentrum De Dobbe van start gegaan. Burgemeester Klaas Smid speelde een partijtje badminton tegen directeur Mathijs Euwema in Noordenveld. Beiden verklaarden daarna de Buurtcamping officieel voor geopend.

Jaïr Tanasale van Welzijn in Noordenveld: ‘Iedereen uit Roden mag komen, we organiseren elk dagdeel een activiteit. We liggen goed op schema en de eerste reserveringen zijn binnen. Veel activiteiten zijn gratis, maar voor sommige activiteiten wordt een kleine bijdrage gevraagd en moet je je even opgeven. Voor meer informatie en opgave, bezoek www.stwin.nl of bel het Service Bureau van Welzijn in Noordenveld 050-3176500.

Op woensdag 24 juli is ervanaf 10.00 uur een Ouderendag met sporten, eten en muziek tot 16.00 uur. Van 14.00 tot 16.00 uur komt ijscoman Tom. ‘s Avonds is er om 19.00 uur Jeugdsoos. Donderdag 25 juli is er om 10.00 uur een Sportclinic Shuffleboard en Jeu de Boules en om 19.00 uur voor jongeren het spel Archery Tag waarbij ze elkaar op een veilige manier moeten raken met pijl en boog. Op vrijdag 26 juli beginnen we om 8.45 uur met Yoga en om 10.00 uur is de Sportclinic Frisbee. Om 10.30 uur is er de prijsuitreining van het mooiste plaatje, een fotowedstrijd. De avond staat in het teken van de Olympische Spelen en we houden om 18.00 uur een Potluck. Vanaf 20.00 uur kun je dansen met een prachtige lichtshow. Zaterdag 27 juli is de laatste dag van de Buurtcamping en dan is er om 17.00 uur eten met de Mensa BBQ, livemuziek, karaoke en een open podium. Naast het programma is er op de camping aldoor veel spelmateriaal aanwezig. Tussen 9.00 en 23.00 uur kun je met buren volleyballen, tafeltennissen, rummikuppen of een anders spel spelen.

Afbeelding

UIT DE KRANT